FAQ

Veel gestelde vragen

Onder de vragen kunt u in dezelfde volgorde de antwoorden terugvinden.

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  • Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?


Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  • Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
  • Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
  • Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?


Bezorgen

  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  • Hoe zie ik of een product op voorraad is?
  • Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  • Wie levert mijn bestelling?
  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
  • Kan ik een bezorgafspraak maken?

Garanties

  • Hoe lang is de garantieperiode?
  • Wat zijn de voorwaarden van de laagste prijsgarantie?

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Je bestelling kan alleen naar je toe worden verzonden.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. Wanneer je de factuur voor 20.00 uur hebt ontvangen dan heb je de bestelling binnen 1 á 2 werkdag(en) in huis.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kunt betalen via iDeal, PayPal, Afterpay, Credit card, overschrijving en achteraf betalen.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- Mister Cash: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.

- Klarna: Achteraf betalen.

- Credit Card: Wij accepteren diverse Credit Cards


- Overschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen. Je kunt onze bankgegevens ook terugvinden op onze contact pagina.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal, Paypal, Credit card en Mister Cash worden direct geleverd. U heeft de bestelling binnen 1 a 2 werkdag(en) in huis.

Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg.

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?

Je kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook in de email. Je kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan je bestelling!

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen  € 4,50 (standaard pakketten tot 30 kilo) en € 4,50 via Post.nl (alleen Nederland) bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar België bedragen de kosten hetzelfde als in Nederland. Voor bestellingen boven de € 75,00 euro en door ons samengestelde yogamatsets brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je voor 21:30 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL/DPD/GLS de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen dag bij je thuis afleveren.

Voor Groothandel bestelingen:Heb je voor 21:30 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post.NL/DPD/GLS de bestelling binnen 3 a 5 werkdagen afleveren. Indien bestelling te groot of tijdelijk niet op voorraad is kan dit 5-8 werdagen duren.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt je bestelling aan PostNL/DPD/GLS aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen langer.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 of 2 werkdagen krijg je hier direct bericht van. Normaal gesproken zijn producten die niet op voorraad zijn ook niet zichtbaar op de website.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL/DPD/GLS. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door je aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op dinsdag t/m zaterdag DPD/GLS bezorgen op maandag t/m vrijdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL/DPD/GLS nog een keer bij je langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van PostNL en GLS en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of depot. Voor DPD krijgt u bericht kunt u aangeven wanneer u thuis bent of een alternatief adres opgeven.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL/DPD/GLS.

Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

Wij geven standaard op al onze producten 6 maanden garantie. Als wij over een langere periode garantie geven dan vermelden wij dit bij onze producten op de website. De garantievoorwaarden zijn per product bij ons op te vragen.

Wat zijn de voorwaarden van de laagste prijsgarantie?

Ergens anders toch goedkoper? Wij betalen het verschil terug! Bij Yogamat-online betaal je nooit teveel. Onze enorme collectie yogamatten en aanverwante producten zijn sowieso goed en scherp geprijsd, maar vindt je je aankoop ergens anders toch goedkoper, dan betalen wij je het verschil graag terug! De laagste prijsgarantie is geldig tot 2 weken na aankoop en op vertoon van de originele aankoopbon. De laagste prijsgarantie geldt op al je aankopen bij Yogamat-online.nl.

Voorwaarden:

De laagste prijsgarantie geldt op alle aankopen bij Yogamat-online.nl.

De laagste prijsgarantie geldt tot 2 weken na aankoop. Vindt je binnen deze 2 weken dezelfde aankoop ergens anders goedkoper of staat je aankoop binnen 2 weken voor een lagere prijs bij Yogamat-online.nl, dan wordt het verschil in mindering gebracht op je orderbedrag. (De datum van aankoop staat vermeld op de orderbevestiging).

De garantie geldt alleen wanneer de levering- en betalingsvoorwaarden van de concurrerende winkel hetzelfde zijn als de voorwaarden van Yogamat-online.nl.

Alleen prijsvergelijkingen met yogamatten en aanverwante artikelen afkomstig van webwinkels uit Nederland en België vallen onder de laagste prijsgarantie. Aanbiedingen komen niet in aanmerking.

De desbetreffende aankoop moet in de concurrerende webwinkel aanwezig zijn, zodat Meditatietools.nl het product en de prijs kan controleren. Prijsvergelijking vindt plaats op basis van de prijs die in de webwinkel wordt aangegeven.

Model, kleur, afmetingen, materiaal en afwerking moeten hetzelfde zijn als je aankoop bij Yogamat-online.nl.

Uitgesloten van de laagste prijsgarantie zijn eenmalige showroommodellen en tijdelijke kortingsacties.